رئال مادرید

رئال مادرید
آنتی بارسلونا
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridreal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld



نظرات شما عزیزان:

علیرضا فرجی
ساعت17:40---28 اسفند 1390
سلام دوست عزیز من هم یکی از طرفدار های متعصب رئال هستم از اینکه اسم مسی رو ننوشتی تو نظر سنجی خیلی خوشحال شدم ...به من هم سر بزن ونظرت رو بهم بگو

موفق باشی


omid
ساعت17:39---28 اسفند 1390
http://football8.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:48 ] [ م.خ ]

درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیزبه وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ازوبلاگ خوشتون اومده باشه
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 233
بازدید هفته : 351
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 122829
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1